You and the music is all that I want

Skolan rullade väl på som vanligt, fick tillbaka so provet också, ett G. Menmen hoppades på ett VG men nae, men näjer mig med g iallafall. Efter skolan tog och jag och några till gullisar bussen till rese, Hillevi skulle ladda på sitt busskort och lite, och sen tog jag och Hillevi bussen in till stan och mötte Aziza. Skulle träffat filippa med, men hon hörde typ inte av sig? Eller något sånt vet inte =) Vi hitta ett ställe där en kebab med bröd kosta 20 kronor..? Fettbilligt, men vi tre hade ju bara 20 kronor tillsammans så vi dela på den lilla, haha! Var på stan en liten stund och så, sen tog jag och Hillevi bussen till rese och jag tog tåget hem och kom hem för typ 2 timmar sen. Har städat klart mitt rum och sitter i köket nu med mammas dator, och ska göra hamburgare och pommes tills dem kommer hem. Duktig flicka eller vad? Haha men bloggar nog mer senare PUSS



Bild från turkeeeey, SAKNAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0