Mot maspelösa!

Hade en jättemysig kväll igår på altanen med familjen, spelade kort och åt massor. Blev inte så bra lite senare, sprang upp på mitt rum och låg och tjöt tills jag somna med kläder och allt. Orkade inte med trycket just då, behöver inte säga så mycket mer än att jag älskar min mamma! Har tagit en dusch nu och ska platta klart håret, sätta i löshåret och sen sminka mig! Sen åker vi till maspelösa för födelsedagsfirande. Sen tar jag bussen där utifrån landet in till stan och sen träffar saga! Sen mot Askeby för lite party. PUSS

Kommentarer
Postat av: Whateveh

oK? Seriöst ska det där föreställa en header? för den där är asful ok, du har typ ett lakan bakom dig som föreställer.. katter elr ngt plus du ser uppstoppad ut,fcking vaxdocka lr ngt och hehe är det där hår? ser ut som trådar HAHAHAHAHA, Garvar ihjäl mig här för du ser så rolig ut :D Ta det som en komplimang, för du är inte gullig snygg m.m du förstår va ja menar YOU AR U-G-L-Y.. Drf folk skrattar och pekar på dig när du går förbi ngn HAHAHHA

2011-06-26 @ 16:42:52
Postat av: Anonym

kan du visa bild på din morsa?:)

2011-06-27 @ 00:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0