I dont know what happens with you

Var med Saga en stund idag, vi håller på att fixa en "hemlig" sak. Eller ja vet inte varför jag skrev det där! För det har ingenting med det jag skulle skriva att göra haha! Men iallafall, vi gick hem till klara och saga testa hennes löshår som hon köpte! Va hemma vid 7 och var barnvakt. Städade undan maten, ställde in i diskmaskinen osv. Och la Engla, duktig. Måste packa lite nu, hehe panik. Ska ju ta tåget runt 6 imorgon och sen går bussen till göteborg vid 07:10. Gaaaaah, liseberg dådå! Sover hos Andrea som bor halvt i göteborg en natt, och sen kommer jag hem sent på torsdagen. Blir bara i 2 dagar eller vad det blir den här gången! Men iallafall måste packa nu och sen SOVAAA, kommer aldrig orka gå upp annars! Natti natti

Den nya på liseberg, tror ni jag kommer våga..? Tveksamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0