humöret på topp

Är hemma nu, skolavslutningen gick jättefort!
Alla träffades i folkets park sen in i cupan där det var uppträdande och rektorn som snacka och lite.
Mamma, martin och min lilla älsklings engla kom iallafall :D Älskar min lillasyster mer än allt nästan men hon hatar mig haha! Men nu var det inte det jag skulle skriva.
Mötte pappa i rese och fick lite pengar för mina VG och för att det är avslutning!
Sen hände det en mindre bra sak och mamma var tvungen att åka iväg till djurkliniken där vår häst hade hamnat. Usch om det har hänt så som dem tror då aa.. Usch, stackars..
Men iallafall, nu ska vi inte deppa, ikväll blir det partäääj såklart! Eller ja trädgårdsföreningen! Får se vad som händer där, faktiskt ingen aning. Men det blir nog kul! PUSS





Haha det här var lite kul! Mamma visar en bild på Lisa..
M- Titta jag tog massor bilder på hillevi, tänkte att jag kunde det när jag såg henne utan luvtröja och med smink osv. :D
Jag- Haha va???? Hillevi är i turkiet och det där är Lisa!
M- Va nee, jag var helt säker på att det var Hillevi..

Haha söt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha hon var ju jättelik Hillevi juhhh.. haha!

2011-06-16 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0