20/6

Har spenderat dagen mestadels med Saga! Började med att jag fick vänta på tåghelvetet i ungefär 50 minuter..? Eftersom dem tydligen hade ändrat tågtabellen! Kuuuuul. När jag äntligen kom till henne så färgade jag hennes hår, det blev aaaasfint! Blondie nu ju. Sen åt vi och lite, gick till stan där vi träffade klara och anna! Var med dem ett tag tills dem stack. Saga och jag åt kebab och sen mötte vi anna. Sen träffa vi lite andra också! Kvällen slutade inte så jättebra, gör dem aldrig nu förtiden känner jag.. Men har iallafall bokat biljetterna till Göteborg nuuuuu :D Woho, blir liseberg första dagen with ma girls! Taggaråå. Tänkte bjuda på lite mobilbilder då, dem är ju alltid så snygga..
NAAAAAAAAAW
ERKÄNN HENNES HÅR BLEV FINT?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej absolut inte .

2011-06-21 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0