paradise hotel

blev väckt vid 9 och jag var fett trött eftersom vi la oss typ 3 igår! gick till "resturangen" som är 50 m härifrån brevid poolen, där finns det bar och scen och allting verkligen, sjukt mysigt att sitta där nu på kvällen med en jävla massa folk och alla turkar som är så gulliga, hihi :) man äter så himla mycket när man är här oxå, eftersom vi har all inclusive får vi ta vad vi vill gratis, och jag som skulle banta.. får göra de när jag kommer hem! haha och sen har vi bara legat och stekt vid poolen och ah, imorgon ska det bli skitvarmt och sol det gillar vi! och sen kan man inte lägga in bilder härifrån? lägger in allting när jag kommer hem istället, bloggar inte så mycket när jag är här heller, men minst en gång om dagen:) fast har inte skrivit allt jag gör för det orkar jag inte och kommer inte göra det heller, ska fortsätta kolla bloggar nu och titta paradise hotel, tråkigt inlägg puss

Kommentarer
Postat av: Mamma :)

Låter som att ni har det härligt iallafall :))



Puss o kram

2010-10-13 @ 09:46:03
Postat av: hillevi

hoppas du har det bra :)

2010-10-13 @ 22:26:49
URL: http://hillevieklof.blogg.se/
Postat av: klara sköld

hållkäften om du ens nämner banta får jag damp du är fan redan smal du borde gå upp i vikt!

2010-10-14 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0